Croatia


 Hejka! Mam już kilka zdjęć z pobytu w Chorwacji. Parę dni temu wybraliśmy się na spacer do pobliskiego miasta Gradac. Droga prowadzi przez nadmorską promenadę i nie spodziewałam się, że to wybrzeże będzie tak piękne! Korzystając z okazji, zrobiłam dla Was zdjęcia na bloga. 
 Przed wakacjami zaopatrzyłam się w dużo zwiewnych, lekkich rzeczy, w jasnych kolorach. Jedną z nich jest błękitna, asymetryczna sukienka z falbanką, którą uwielbiam. Idealna na upalne dni i co najważniejsze, świetnie komponuje się z opalenizną. Enjoy!


Pics by my mum & me


BERSHKA dress
PARFOIS sandals & bag

6 komentarzy:

  1. chorwacja stała się teraz niezwykle modna, my w tym roku byliśmy na zakynthos ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się Twoja stylizacja. Widoki do pozazdroszczenia

    OdpowiedzUsuń
  3. sukienka jest cudna! zazdroszczę widoków! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak zdac mature z matematyki? :( ;((( help

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się uczyłam z matemaksem i rozwiązywałam wszystkie możliwe, poprzednie matury

      Usuń

Copyright © 2014 dvrkvska's blog , Blogger